Lehen hezkuntzako hezkuntza proiektua
6 urtetatik 12 urtetara
Derrigorrezko Lehen Hezkuntzan sei maila daude, eta maila
horietan oinarrizko gaitasunak finkatzeaz gain, lan egiteko teknikak ere
sartzen dira, errealitatea aztertzeko eta haren ikuspegi arrazional eta
objektiboagoa izateko. Gero eta zailagoak diren lanak egiten
dira, lankidetzan lan egiten hasten dira eta ikasleak gero eta
autonomoak dira. Prozesu honetan guztian, norberaren desberdintasunen
arabera, hainbat ikaskuntza-egoera eta -erritmo egoten dira. Beraz,
ikasle bakoitzaren berezitasuna, autonomia eta irekitasuna modu egokian
tratatu behar dira.
Jakinaren gainean erabiltzen dira gaitasunak eta tresnak, ezagutza modu autonomoan ikertzeko eta aztertzeko.
Ikasketa kooperatiboa

ikasleek lankidetzan lan egiten dute, taldeak elkarrekin lortu beharreko helburuak finkatuz eta beraien denbora eta lan-esparrua antolatuz, proiektuan ezarritako helburuak ondo bete ditzaten
Pentsamendu errutinak
pentsatzeko errutinak, aztertuko den edukian inplikazio handiagoa lortzeko, ikasleen gaitasunak garatzeko eta haien pentsamendua ikusteko diseinatu dira. Guk nahi duguna da hainbat pentsamolde daudela eta bakoitza ikerketa baten une desberdinetan erabiltzen dela ulertzea ikasleek


